[BSD] Távoli upgrade

Sztankay Zsolt stan at mail.datanet.hu
2005. Ápr. 20., Sze, 10:51:04 CEST

Marton Kenyeres wrote:

> Ez igy tuti ongyilkossagnak hangzik. A 4-es ifconfig szinte biztos,
> hogy nem fogja felhozni az 5-os kernelen a halozatot, es akkor hiaba
> indul el az sshd, legfeljebb a loopback interface-en tud hallgatozni.

Jogos a ket pont, mondtam, hogy nalam tapasztaltabbak kijavitanak. :-)

De regi kernellel nem lehet problemas a make installworld? Emlekszem
amikor valami rendszer strukturat atallitottak es akkor effektiv
odairtak, hogy reboot utan make installworld, mert csak ugy tudja
rendben megcsinalni. 4 -> 5 eseten nem lehet hasonlo problema?

Tenyleg, olyan terv nincs, hogy az installkernel es installworld lefut
egy elszeparalt helyre es a kovetkezo, nevezzuk upgrade, boot eseten
valahogy magat felpakolja/elinditja a rendszer es ha az sikeresen
megtortent (elert egy bizonyos futasi szintet), akkor atallitja magat,
mint aktualis kernel? Remelem ertheto voltam...

Zsolt