[BSD] Távoli upgrade

Sztankay Zsolt stan at mail.datanet.hu
2005. Ápr. 20., Sze, 09:24:50 CEST

A problema pont ott van, hogy amikor tolsz egy make installkernel,
reboot parost, akkor a kovetkezo bootkor neked _kell_ a compat_freebsd4,
hiszen a kernelen es moduljain kivul _minden_ freebsd4 kodu. Az
rc.conf-ban es mindenhol, ahol meg lehet az ssh-n kivul kiirtanek minden
service-t, nehogy alaverjen valami a rendszernek, utana make
installworld, ismet reboot es ha ekkor is meg megy a rendszer :)
portupgrade -arRf. Vagy leszeded a csomagokat es ujra felrakod oket.
Altalaban ilyenkor derul ki, hogy a fele nagyjabol foloslegesen van fent...

En tuti valami virtual gepben (Virtual PC, VMWare) eloszor leszimulalnam
mit csinal a rendszer egy ilyen upgrade eseten. De persze ez en
vagyok... ;-)

Zsolt