[BSD] freeBSD vmware-on

Csanyi Andras sayusi.ando at gmail.com
2005. Ápr. 13., Sze, 22:32:43 CEST

Sziasztok!

Ez az első levelem ezen a listán, de már hónapok óta
olvasom.

Pár napja vettem a bátorságot és felpakoltam vmware (5.0)
egy freeBSD 5.3 -at.
szépen felment, de a grafikus részt nem tudom beizzítani.
startx -re alapból indul egy nagyon puritán felület, ami
valahogy nem az igazi.
a probléma:
xorgconfig -ban megadom a paraméterket színmélységnél 16
bit-et, de erre azt mondja, hogy ez a vga driver ezt nem
ismeri
8 bittel pedig nagyon gyengécske, sőt kimondottan csúnya :)

az igazi probléma, hogy nem tudom a vmware milyen
videóártyát generál így nem tudom (nincs lspci parancs)
ehhez beállítani az xorgot és ebben kérem a segítségeteket.
természtesen RTFM is jó.

köszönöm!

--
-- Csanyi Andras --