Re: [BSD] Re: Re: pf nem megy, és nem is értem

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2005. Ápr. 11., H, 15:58:53 CEST

Azt hiszem ezek a sorok sokmindent elarulnak a neten fellelheto
tutorial-ok megertesi problemajarol. ;-)

Pl en ertem, l(ocal)an belso (=int), w(ide)an kulso (=ext), dmz az a
dmz, plusz nala nincs wireless resz. Persze ezt nem sajat magam
puderezesere irtam, csak azert, hogy sajnos ami valakinek egyertelmu, a
masiknak meg nem biztos az...

Zsolt