[BSD] ntpdate erdekesseg

Sztankay Zsolt stan at mail.datanet.hu
2005. Ápr. 8., P, 20:53:56 CEST

A fo problema ott volt, ezert is kerdeztem, hogy nalam is regota ment
(mashol megy is) es alaplapcsere utan szarozott.

Megprobaltam a ntpdate_enable="yes" verziot es az ADSL nem jelentkezik
fel olyan gyorsan ami alatt lefut az ntpdate, ergo nem tudja beallitani
az orat indulaskor sem. Marad az idonkent kezi beallitas, az ntpd
beallitasara meg nem volt idom.

Azota a gep rendben megy, fent van az 5-os FBSD. Ami szamomra erdekes,
hogy hiaba kapcsoltam a dma-t ki, most eppen ugy tunik, hogy amiatt
akadt ki, hogy nem 80-as IDE kabel volt benne. Most az van benne es
csont nelkul megy. Hm.

Zsolt