[BSD] FreeBSD 5.3 kresss

Gábor SEBESTYÉN segabor at gmail.com
2005. Ápr. 6., Sze, 08:57:07 CEST

On 2005.04.06., at 8:52, Sztankay Zsolt wrote:

> az en megoldasom az volt, hogy kicsereltem egy masik, nem realtek-es
> kartyara
Most mondjam? Nekem is ez volt a titkos tippem .. de mindig abból
indulok ki, hogy én vagyok a hunyó és nem a gép :)
De volt már realtekekkel más bajom is (utálta az egyik hubot, nem állt
vele szóba).

Most nyomtam egy tcpdumpot, persze semmi gond nem akadt. Ha panaszkodni
kezdek, mindjárt minden megjavul :)
Ahogy Rákosi et. is megmondta: "Éberség! Az ellenség nem alszik!",
árgus szemekkel figyelem a sorainkba befurakodott kapitalista,
reakciós, klerikális, osztályidegen ügynököket és packeteket :D

Azért köszi, hogy szóltál, a köv. beruházásom akkor valszeg egy másik
kártya lesz. De nem a népszerű Noname cégtől fogom venni :))

Gábor

"ALERT! Windows not found!
[C]heers, [P]arty or [D]ance?"