[BSD] apache problema

Burian Lorant burianlorant at orangemail.sk
2005. Ápr. 2., Szo, 16:41:10 CEST

Sziasztok!

Abszolut kezdo vagyok a BSD-vel. Nemreg felinstalaltam a FreeBSD 5.3-as
verziojat. Szepen fut rajta a Samba, ftp.
A gep kulon nyilvanos IP cimen van, es mas IP cimekrol a helyi
alhalozaton elerheto a workgroupon belul Windowsos gepekkel Samban
vagy ftp-n keresztul. Nemreg felraktam az Apache 1.3.31 ssl-es
verziojat. A lynx localhost paranccsal bejon a default oldal,
viszont az apachectl fullstatus vagy status parancsra a kov uzenetet kapom:

Not Found
The requested URL/server-status was not found on this server
Apache/1.3.31 Server on sajatdomainnev 80

Ha pedig mas wines geprol probalom a szervert elerni mondjuk
Firefoxszal, akkor a kovetkezot kapom:

The connection was refused when attempting to connect

Persze az apachectl start parancs mukodik.
A kernel biztonsagat kikapcsoltam. A domainnev amit hasznalok
regisztralva van. A httpd.conf-ban pedig be van allitva. A port 80-as
ugyszinten.

Szoval mar neztem konyveket, FAQ-ot, stb. Mar nem sok otletem van.
Szoval ha tudtok segitsetek! Koszi

                                                            Lorant