[BSD] adsl

Zahemszky Gábor Gabor at Zahemszky.HU
2004. Sze. 29., Sze, 22:11:15 CEST

Bakos Gergely wrote:

> A gép hardveresen volt beállítva (bios), hogy 30 percenként csökkentett
> módba kapcsoljon.

Ez speciel baromira nem BSD-specifikus innentől kezdve, ráadásul kétlem,
hogy pont 30 percesre volt beállítva a még-mindig-nem-tudom-milyen
képernyővédő (azaz szerintem eléggé félrevezető .

> Amúgy a bsd levlista a BSD egyesület levlistája, ha jól tudom, illetve

Rosszul tudod. Van nekünk is, de az nem ez.

> ez az egyesület, pontosan nem tudom idézni, a felhasználói kérdések
> megválaszolására is szolgál.

Idézet: (www.bsd.hu/egyesulet)
A 2000-ben alakult Magyar BSD Egyesület (MBE) a hazai BSD-felhasználók
érdekképviseleti, szakmai-tudományos, koordinációs, információs
szervezete. Az Egyesület célja a szabad forráskódú BSD és vele rokon
operációs rendszerek terjedésének elősegítése, továbbá ezen rendszerek
felhasználásával, alkalmazásával kapcsolatos ismeretek gyűjtése és
széleskörű terjesztése.
Az MBE oktatási tevékenysége magába foglalja a BSD rendszerek
használatának kiscsoportos tanítását, valamint internetes fórumokon
(levelezőlistán, honlapokon) történő segítségnyújtást az érdeklődők számára.

> Bántó folyamatosan ilyen lenéző leveleket
> olvasni.

Szerinted az nem ismeretterjesztés, ha adok egy új infót? Ugyanis az már
látszik, hogy megtaláltad a levlistát. Ezzel szemben sem az nem látszik
a kérdéseidből, hogy megtanultad a keresőgépek használatát, sem az, hogy
hallottál volna a man parancs -k opciójáról, valamint a FreeBSD
Handbook-ról.

> Köszönöm a segítséget, üdv:

Nincs mit.

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >

--
#!/bin/ksh
Z='21N16I25C25E30, 40M30E33E25T15U!' ;IFS=' ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ