[BSD] adsl

Bakos Gergely bakosgergo at vipmail.hu
2004. Sze. 23., Cs, 00:06:54 CEST

Sziasztok!
Fix ip-s adsl-t kötnek be hozzánk. A
kapcsolatot a következő megoldással tervezem; inkább előre kérdezek,
hogy ne legyen fennakadás.

ifconfig xl0 $FIX_IP up
/dev/resolv.conf:
dns1
dns2

/dev/ppp/ppp.conf:
default:  set log Phase Chat LCP IPCP CCP tun commandpppoe:  set device "!/usr/sbin/pppoe -i xl0"  set mtu max 1492  set mru max 1492  set speed sync  disable acfcomp protocomp  deny acfcomp  set dial  set login  set timeout 0 	  set authname "myUsername"  set authkey "myPassword"parancs:ppp -ddial pppoeIgazából ezeket különböző helyekről ollóztam össze, a dinamikus ip-nél még be kellett valamiket állítani, amik a resolv.confot és egyebeket átírták. Fix ip-nél elég, ha megadom a hálózati csatolónak az ip-t és beállítom a dns-t, ugye?A másik:még az elején beállítottam egy átjárót, ami már nem igazán él és nem tudom lelőni a route delete $IP-vel sem.Az átjáró maradhat, ha arra a csatolóra mutat, ami az adsl modemhez irányul? Vagy mit tegyek?Ötleteket szeretnék tőletek, hogy jól működjön a kapcsolat.Köszönöm a segítséget, üdv:Bakos Gergő[OpenBSD 3.5]

Normál és polifonikus csengőhangok
(pl.: Rómeó és Júlia: Lehetsz király; O-zone: Dragostea din tei)
Töltsd a saját képeidet a mobilodra! Színes háttérkép szerkesztő
Klikk ide: http://www.telcsi.hu/index.php?prefix=JM

--------- következő rész ---------