[BSD] tabulator

Jacint JUHASZ yyaazz at bsd.hu
2004. Sze. 21., K, 09:26:29 CEST

Adam Szilveszter wrote:

> Semmi bajom az LVM-el, csak az tunt fel ott is, hogy az emberek nem azt
> kerdeztek, hogy egy ilyen es ilyen funkcio megvalositasara alkalmas
> szoftver van-e FreeBSD-n, hanem, hogy LVM van-e, vagy ha az nincs, akkor
> valami pont olyan. Tehat mint ha a linux valamifele referencia lenne,
> amihez a tobbi rendszert merni kellene vagy lehetne. Pedig erre azert
> imho legfeljebb azon az alapon alkalmas, hogy mennyire elterjedt, de
> ilyen alapon a win is referencia.

igen, mert az lvm sokaknak egy igen bo tudashalmazt jelent, amit az
lvm-el el lehet vegezni, raadasul eredendoen hp-ux ha jol tudom,
legalabbis linuxra a hp-ux fele lvm-et portoltak, tehat megcsak nem is
lehet azt mondani hogy a 'linux valamifele referencia'.
--
yyaazz
                   [PARENTAL ADVISORY explicit content]