[BSD] server leallas

Potoczky Andras andras-ml at wertz.hu
2004. Sze. 20., H, 13:01:14 CEST

Hi

>Szal nem ment a ping es semmi mas, amikor pedig raduktam a monitort,
>akkor pedig a sendmail hibauzenetei volt, h nem tudja beallitani
>rendesen a hostnevet meg ilyenek.

Furcsa fogalmazas...
Attol, hogy "nem tudja beallitani a hostnevet meg ilyenek" meg nem
fagyhat ki az egesz rendszer.
Raduktam  = radugtam

>Azota eljatszottam egy parszor es ugyanugy az 1napos uptimenal
>lefagy ugyanugy. Most kap egy reinstallt es megprobalom a sendmailt
>kivenni hatha csak valamilyen bug.

Nem hiszem, hogy csak ennyi lenne a megoldas. Az ujratelepites utan sem
lesz megbizhato.

>Egyebkent nem volt szallitva a gep es egesz nyaron ment 15oras uptimeokat.
>Akkor volt a proba uzem, most kene mennie elesben es tessek. :(

Feltetelezem a 15 oras uptime helyett 15 napot akartal irni. A 15 nap
viszont meg mindig nem tul egeszseges. Ha tenyleg nincs hardware-es
hiba, akkor kellene mennie honapokat, amig nem csinalsz egy
rendszerupgrade-et.

Probald tesztelni a hardware-eket. Csereld nagyobb kapacitasura a tapot.
Probald ki masik memoriamodulokkal, mas vidkartyaval. Esetleg probald
letiltani az ACPI-t. Ezer baja lehet, vegig kell tesztelni.

Andras