[BSD] FreeBSD cvsup nemértem

Marton Kenyeres mkenyeres at konvergencia.hu
2004. Sze. 20., H, 09:17:48 CEST

On Monday 20 September 2004 08:56, Zahemszky Gábor wrote:

> Utoljára tegnap esti cvsup-nál jött le a doc-all alá tartozó valami
> japán/kínai/nemtommilyentávolkeletinyelvű doksi

> Rendben van, elhiszem, hogy így kell, ekkor van egy egyszerűbb és egy
> bonyolultabb kérdésem:
> 1) egyszerűbb: hogyan generáljak a /usr/doc alá handbookot és társait?

Gondolom /usr/share/doc -ra gondolsz, az /usr/doc alatt az SGML forrasok
vannak. Egyszeruen:

# cd /usr/doc (ha csak angolt akarsz akkor /usr/doc/en_US.ISO8859-1)
# make all install clean.

Kelleni fog hozza nehany port, reszletesebben itt:

http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/fdp-primer/tools.html

> 2) de akkor MI A FRANCÉRT VAN ÚJABB HANDBOOK A LAPTOPOMON, ahol
> úgíszintén csak cvsup történik, semmi más?

A gepeiden levo handbook valoszinuleg installnal kerult fel, nyilvan a
laptopon kesobbi verziorol indultal.

> Ja, mert hogy úgy vettem az egészet észre, hogy a laptopon olvasgattam a
> Handbook Bluetooth részét, majd az asztalin nem találtam, amikor ott is
> akartam volna olvasni. Szóval?
>
> Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >

m.