[BSD] upgrade utániboothiba

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Sze. 17., P, 12:04:27 CEST

Auth Gábor wrote:

> Halihó!

>   De... de... de... a /usr/home igencsak változni szokott... jó, azt lehet
> külön tenni... :)

Azt mar plane kulon kell tenni. Miert, te szereted, ha userek tele
tudjak tenni a rendszerlemezedet? Meg ott aztan plane jatszanak a mount
opciok is... noexec, nosuid, nodev, quota... Nalam meg kell mondjam,
hogy majdnem minden kulon van, kiveve a /var/mail-t, mert nem vagyok
mail szerver, de ott nyilvan azt is kulon kellene... van is vagy 8
particiom, amik mar csak ket slice-n fernek el.