[BSD] server leallas

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Sze. 17., P, 11:50:38 CEST

Hali!

Hajdú Zoltán wrote:

> On 2004. 09. 16., Szukacs Istvan has wisely spoken:

> Mintha régebben olvastam volna valami olyasmit, hogy volt egy patch
> a linux kernelhez, ami azt csinálta, hogy ha hibás memóriaterületet
> érzékelt, nem core dump -olt le, hanem azt a részt kizárta a további
> allokációból és megpróbált tovább működni. Anno a NetBSD tech
> levlistán feszegették, hogy kellene valami ilyesmi BSD vonalra is, de
> ha jól tudom, nem lett belőle semmi (mondjuk megértem, hibás hw-re nem
> lehet szolgáltatást alapozni).

Persze az mas kerdes, hogy ahol a hw tamogatja az ilyen kizarast (pl
chipkill) ott roppant hasznos es az OS altal tamogatando dologrol van
szo. De a szoftver-szintu berhelesnek en is ellensege vagyok, nem igy
kell a "szerver for the masses" celt elerni... ettol csak rossz hire
kerekedik a rendszernek, ha az emberek tenyleg elhiszik, hogy ami mashol
sok ezer $-be kerul azt itt "ingyer" megkaphatjak garazshardveren...
ennyire nem vagyunk olcsok.