[BSD] server leallas

NAGY. Zoltan A. nyozo at mcse.hu
2004. Sze. 16., Cs, 17:13:40 CEST

Szia!

>Kerdem en ilyen megbizhatatatlan a BSD?

1 napos futtatási tapasztalat után nem merész rögvest ezzel kezdeni
az oknyomozást? :) Már csak azért is, mert a nagy többségnek nem
ez a tapasztalata -- nálam többhónapos uptimeok sem ritkák, fagyni
meg még sohasem láttam BSD-t.

>Vagy mi lehetett a hiba? En a sendmailre gyanakszom? Lehet?

Lehetséges "nemszeretem" hardware is. Érdemes a cuccot végignézni
és összevetni a Hardware támogatási listával. Szokott lenni olyan,
hogy hát eldöcög adott hardware-el de nem az igazi. A memória is
keményen bejátszhat, ami lehet pl. másik rendszeren nem jön ki, mert
a döglött részt nem igényli ki a rendszer kritikus célokra, vagy hasonló.
Ha szerelgettél előtte, (v. szállitottad) a gépben az is hasznos lehet
ha jól
visszanyomkodod a memóriákat kártyákat -- az ilyen PC kivitelű gépek
sokszor ilyen idétlenségek miatt is köhöghetnek...

Azt nem értem a sendmailnek mi köze lehet ehhez? Milyen sendmail-dologra
gyanakszol? Mert olyan határozottan kérdezel rá a sendmailre, mintha
volna valami konkrét ötleted is. :)

nyözö