[BSD] upgrade utáni boot hiba

Zoltán Becker (AM-IT) BeckerZ at amit.hu
2004. Sze. 15., Sze, 17:11:48 CEST

Sziasztok,

Telepítettem egy 5.1-es FreeBSD-t, majd nekiláttam upgradelni.
Röviden az alábbiak történtek:

$: cvsup
$: make buildworld
$: make buildkernel
$: make installkernel

aztán elkövettem egy bakit (gondolom én), merthogy elmaradt a reboot és lefuttattam egy 'mergemaster -p'-t.

Újraindítás után nem tudta mountolni a root file-rendszert, ezidáig "jó", merthogy valószínűleg kihagytam a SCSI vezérlőt a kernelből. :-)

Régi kernellel bebootolva azonban az alábbit kapom:

Init: single user shell terminated, restarting
Enter full pathname of shell or RETURN for /bin/sh:

Próbálkoztam mindenfélét beírni, semmi. A google-ban - egyenlőre - annyit találtam, hogy kezdjem elölről.

Van valakinek ötlete, merre induljak? Egyáltalán jól gondolom-e, hogy a fent, általam bakinak nevezett lépés idézte elő a hibát?

Bocs, a hosszú levélért...

Köszi,
Zoli