Antwort: [BSD] sshd és FreeBSD anomália.

Virgil.Varga at veritas-ag.de Virgil.Varga at veritas-ag.de
2004. Sze. 15., Sze, 08:20:48 CEST

Helo

Nem csak akkor csinlja ha a hálózati beállítás nem jó! Akkor is ha más
bellíts nem stimmel..
Pl. csak egy a sok közül: ha a wincseszter nem megfelelően van beállítva az
/etc/fstab-ban.
szerintem nézd átt tüzetesen a beállításaidat.

|---------+---------------------------->
|         |           macroharddoors at eu|
|         |           rocomnet.hu      |
|         |           Gesendet von:    |
|         |           bsd-bounces at hu.fr|
|         |           eebsd.org        |
|         |                            |
|         |                            |
|         |           2004.09.15 01:35 |
|         |           Bitte antworten  |
|         |           an Magyar BSD    |
|         |           levlista         |
|---------+---------------------------->
  >------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
  |                                                                                                                              |
  |        An:      bsd at hu.freebsd.org                                                                                           |
  |        Kopie:                                                                                                                |
  |        Thema:   [BSD] sshd és FreeBSD anomália.                                                                              |
  >------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

Az alap kernellel is csinálja, mit értetek azon, hogy el van bafva a
hálózati beállítás.

/etc/rc.conf idevágó része:

ifconfig_fxp0="inet 192.168.1.1 netmask 255.255.255.0"
ifconfig_fxp1="inet 192.168.10.1 netmask 255.255.255.0"
defaultrouter="192.168.10.254"
gateway_enable="YES"

stb...

Van esetleg valami konkrét dolog ami meggyógyítja ezt a problémát?

Tisztelettel: macroharddoors
BSD levlista
BSD at hu.freebsd.org