[BSD] part

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Sze. 13., H, 11:14:06 CEST

Attila Bardi wrote:

> Gondolom a kollega lvm szeru megoldst szeretett volna. Nem tudom mi a
> mostani alaspont, lesz lvm valamikor a FreeBSD-ben?

En ezt az eredeti levelbol nem olvastam ki, meg a kerdes amugy is
OpenBSD-s volt, de azert ha mar felmerult: FreeBSD-n van es volt ccd,
vinum (5.x-en egyre inkabb gvinum) es NetBSD-n raidframe. Az LVM nem
tudom pontosan, hogy miben mas, nekem ugy dereng, hogy az is valami
concat disk szeru funkcio nem? A konkret szoftver (lvm mint *linux*
volume manager) nyilvan sose lesz, minek?