[BSD] Re: valtas RELENG_5 -re

Rutz Antal rutz at dab.iit.uni-miskolc.hu
2004. Sze. 12., V, 21:58:22 CEST

Forditottad? vagy csomagbol raktad fel?

innen?:
http://rabarber.fruitsalad.org/packages/3.3.0-final-5/6-CURRENT/

nekem semmi bajom vele. csak a kmail-lel. de ez nem relase-fuggo:
IMAP-os mailbox-oknal kilepeskor elhasal. -current-en debug-osan forgatva
semmi baja, -stable-en viszont mindegy, ugyanugy crash-el.
Es a legszebb, hogy amikor elcrashelt, ujrainditaskor torolte az osszes
mailbox-omat. szuper..

nekem a 3.3 eleg instabil, a kmail javitott thread-sortja az egyeduli talan,
ami miatt megtartom.

--

--arutz