[BSD] ZsebServer

Bakos Gergo bakosgergo at vipmail.hu
2004. Sze. 9., Cs, 16:25:46 CEST

Sziasztok!
Korábban foglalkoztam BSD-vel, olvasgattam a kézikönyvet is. Egy p1-ből
szeretnék egy apache, sql, proxy szervert csinálni, gondolom, lesznek a
beállítással problémák, majd megküzdöm velük. Azért választottam a
BSD-t, mert egy kisközösségi rádióban fog működni a szerver és
megszeretném mutatni a nonprofit szektornak, hogy nem csak fizetős
szolgáltatások vannak. A nagy kitárulkozás előtt lenne egy problémám:

ad0: 1222MB (Quantum FIREBALL1280A) [2484/16/63] at ata0-master WDMA2
acd0: MODE_SENSE_BIG command timeout - resetting
ata1: resetting devices .. done

az utolsó két sort néhányszor kiírja, majd megjelenik egy kék képernyő,
hogy az eszközöket vizsgálja és itt meg is áll a dolog. Mi lhet a baj?
Köszi, üdv:
Bakos Gergő