[BSD] magas procihasznalat...

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2004. Sze. 7., K, 14:47:49 CEST

Szervusz!

On Tue, 7 Sep 2004, giotto wrote:

> hi!
>
>  miert van az, hogy neha megjelenik a $top listajaban a ee nevu program
> es kb 95%-os a procihasznalata mindig!! :o ez meg hagyjan, de nem tudom
> kiirtani se a kill-vel illetve a killall-val. a priorotasa pedig mindig
> 130 korul mozog. ki talalkozott mar ilyennel???

Az ee program egy easy editor nevu szornyedmeny. Egy ideig  FreeBSD-ben
favirizaltak...
Szerintem neked mas problemad van: A userland programok frissitve voltak a
kernel-el egyutt? Valoszinuleg nem teljesen jol olvassa a kernel
strukturakat a top.
egyebkent meg probald kill -9-el.

Udv:

Janos Mohacsi
Network Engineer, Research Associate
NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
Key 00F9AF98: 8645 1312 D249 471B DBAE  21A2 9F52 0D1F 00F9 AF98