[BSD] upgrade, mergemaster, single mode, co-location

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Sze. 5., V, 21:15:21 CEST

LiRul wrote:
> Hmm tudom, hogy nem sok co-locos helyet ismerek, de nekem az lenne az uj,
> hogy van ahol ezt megengedik gond es felar nelkul. Feltetelezem ahol az
> ftp.fsn.hu van, ott nem gond.
Úgy vettem észre, hogy nem, ezért van a 0-24 órás operátori ügyelet.
De (mivel róluk elfogulatlanul tudok beszélni, leírom) az Interware-nél
is többször kellett már éjszaka dolgozni és ott sem kértek pénzt.

Elmondod, hogy melyik cégnél számítanak fel ezért felárat? Gondolom
valamelyik kisebb, ahol nincs állandó ügyelet.

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536