[BSD] upgrade, mergemaster, single mode, co-location

LiRul lirul at hixsplit.hu
2004. Sze. 5., V, 20:54:06 CEST

On Thu, Sep 02, 2004 at 09:04:15PM +0200, Attila Nagy wrote:

> Nem bírom megérteni miért. Az alapján, amit leírtál, egy oda-vissza út
> többe kerül nekik, mint egy ilyen megoldás.

Mert akkor valasztanak mas rendszert. Nem olyan konnyu megertetni veluk,
hogy ez jo a bsd frissitesehez, de elsosorban nem azert kell. Na mindegy,
ezen sajnos valtoztatni nem tudunk.

> Magyarországon egy ISP-ről tudok, amelyiknek volt (van?) ilyen
> szolgáltatása. Én legalábbis használtam, nem tudom, hogy csináltak-e
> belőle terméket.
> A nevét nem írom le, de ha csinálsz egy traceroute ftp.fsn.hu-t, rá
> fogsz jönni :)

Koszi, ennek utana fogok erdeklodni.

> Most így hirtelen a www.minicom.com jut eszembe, de nyilván gyárt más is
> ilyet. Ezek előnye, hogy nem csak konzolon tudsz távolról csattogni, de
> egy jobb berendezés esetében le is csaphatod a szervert az elektromos
> hálózatról, nézheted mennyi áramot eszik (mondjuk SNMP-vel), stb, stb.

Koszi nezegettem a linket, nagyon jo cuccok vannak.

--
  LiRul                             http://www.hixsplit.hu/
  Un*x + HiX = hixsplit    Lehet, de nem erdemes nelkule...