[BSD] Fagyás ismét...

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Sze. 5., V, 16:54:33 CEST

Sziasztok!

Legutóbbi fagyás óta hozzápakoltam pár dolgot a kernelhez, hogy hiba
esetén pampogjon is valamit (nincs automatikus újraindítás, invariants
beállítva). Ma kipróbáltam és 3 órányi futás után kaptam egy ilyet:
> panic: freeing free mbuf
> Debugger("panic")
> Stopped at Debugger+0x34: movb $0,in_Debugger.435
Ezzel mit tudok kezdeni? Merre lehet ilyenkor továbblépni? Oké, egy
szabad buffer szabadított fel hibásan, de ki és miért? DDB leírást
találtam, de kellene valami kezdőlépés mit is nézzek, mert az, hogy
van 80 parancs számomra csak jól mutat. Magyarán egy DDB gyorstalpaló
kellene. :) A neten keresek, de ha itt foglalkozott valaki ilyennel,
akkor három mondatban többet tud mondani, mint az egész web együtt.

Ami érdekes újdonság a fagyásokkal kapcsolatban. Cseréltem hálózati és
videókártyát, kiszedtem a képernyővédőt (mert ugye néha a fekete
képernyőt láttam csak). Egy esetben történt egy olyan, hogy a gép
halottnak tűnt, hálózat nem ment, billentyűzet úgy tűnt nem megy (se
enter-re, se billentyűkre nem reagált a login prompt-nál), viszont a
ctrl+alt+esc-re reagált, de akkor még nem volt DDB. Szóval kezd egyre
érdekesebb lenni...

Üdv,
Zsolt