[BSD] Fagyas + kernel konfig file

Sebestyén Gábor segabor at mac.com
2004. Sze. 1., Sze, 11:19:57 CEST

On 2004. Sep 1, , at 11:08 de, Zsolt Sztankay wrote:

> Igazabol, mivel nem vagyok a hibanal a gep elott, az erdekelne, hogy
> valahogy visszaszedheto-e mi volt a hiba. Gondolom valami kernel hibat
> kiir, de vagy lemaradok a reset miatt vagy nem jon vissza az alvasbol
> a gep.
Ha hardver vagy esetleg olyan kernel driver hiba van, az okozhat olyan
spontán reset-et, amit ugye nem kezel le a kernel, tehát nagy
valószínűség szerint nem hagy írásos nyomot.

Amit esetleg tenni lehetne, hogy fallback módszerrel végig nézed a
drivereket (különösen a speciális, a törzsállománytól eltérőeket) és
kikapcsolgatod, vagy helyettesíted valami generic-kel. És megnézed úgy
hogy fut a gép ...

Csak egy tipp.

> 3-as sorozatban ha jol emlekszem ki lehetett kapcsolni az automata
> ujrainditast... Bar a tulzott bealvastol az sem ment meg...

Meg kőne olyat próbálni még, hogy (ezt nem tudom) olyan módban futtatni
a kernelt, hogy legyen valami távoli debuggolási lehetőség, pl. a soros
porton keresztül. Vagy az üzeneteket valahogy elirányítani a gépről
valami kimenet fele ...

Ez is csak egy tipp ...

	Gábor

"Reklám - Ez az emil reciklált elektronok felhasználásával készült!"