[BSD] raid vezerlo - kulso storage

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Okt. 28., Cs, 16:28:44 CEST

Potoczky Andras wrote:
> Az ilyen celozgatasokhoz nekem nincs kedvem. Eppen eleg scsi hdd-vel van
> dolgom, amit nem hiszem, hogy bizonyitanom kene.
Nem is. Én csak annyit mondok, hogy az ugyanonnan beszerzett, azonos
márkájú SCSI és ATA diszkek között én nem tapasztaltam jelentős
élettartam-különbséget.

> Akkor megis igazam volt, vagy nem?
A vinumot tekintve igen :)

> Ha a megbizhatosag a cel, akkor stable verzio, ami meg 4-nel tart, ott
> meg nincs gmirror tudtommal. Sot ha jol tudom, csak az 5.3-tol lesz.
Így van. Bár félek, hogy ott sem fog tökéletesen működni.
De 4-esen is van más mód a tükrözésre. ccd, atacontrol.

> Nem adaptec volt, de ez nem csak egy kartya volt, hanem tobbet probaltam
> ki.
Olyan sok nincs ezekből :)
twa, twe, pst, aac

twa meg mintha nem is lenne 4-esben (bár lehet, hogy visszaportolták)

Marad tehát a pst. Kihagytam valamit? Milyen ATA RAID kártyát támogat
még a FreeBSD?

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Services Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536