[BSD] Re: Undelete, SOS

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Okt. 27., Sze, 19:02:54 CEST

Halihó!

> Nem, ha utolsó fájlrendszerrel kapcsolatos emlékeim nem tévednek.
  Hja... ha volt sok-sok más kisebb állomány, akkor azok között helyezkedik
esetleg el a videód... a fájlrendszer csak arra törekszik, hogy 4 vagy 5%
alatt tartsa a töredezettséget.
  Nem tudom pontosan az AVI szerkezetét, de MPEG videót például meg tudnál
találni, mivel ezek jól meghatározott méretű frame-ekből állnak.
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/9400-341 -=- ICQ: 49179141