[BSD] Server ajánlás

Kovacs Sandor shan at vipmail.hu
2004. Okt. 27., Sze, 17:58:17 CEST

Hello!

En egy ML330-asra telepitettem 4.10-et (tuzfal es proxy server, gond
nelkul megy), egy ML370-esre pedig 4.9-est (meg nem volt erkezesem
frissiteni, de ugy vagyok vele, hogy ha valami jol mukodik, akkor nem
piszkalom :) ) Az ML370-es dual procis es nemi googlizas es rtfm-kedes
utan sikerult rajta beizzitani az SMP-t, meg a hyperthreading is megy.
Legalabbis a sysctl hw.ncpu kimenete szerint 4 procit lat :) Az
ML370-esben van egy SmartArray RAID kartya, szinten gond nelkul mukodik.
  Sikeresen tulelt legalabbis egy hibas vinyocseret a rendszer. A
310-esrol nem tudok nyilatkozni, de ez a ketto nekem jol mukodik, mar
lassan egy eve. Remelem segitettem valamit...

Shan