[BSD] 5.3-STABLE

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Okt. 18., H, 08:17:35 CEST

Auth Gábor wrote:
> Halihó!
>
> 2004. október 17. 20.35 dátummal ezt írtad:

>   Ez eléggé ütős érv... :)))

Nyugi sracok. Fuggetlenul attol, hogy az uname mit mond, 5.3-STABLE
definicio szerint csak az utan lehet, hogy mar volt -RELEASE. Az pedig
eddig nem volt. Ami tortent, az osszesen annyi, hogy a RELENG_5 (leendo
5-STABLE) agbol elagazott az 5.3 aga, amibol majd lesz 5.3-RELEASE, meg
utana 5.3 security branch is. Az 5-STABLE ag az 5.3 utan tenyleg ugy fog
jelentkezni, hogy 5.3-STABLE, de addig tekintsuk hibanak es vegyuk ugy,
hogy mindenki a RELEASE-re fokuszalt. Ja, a RELENG_5 agon sose fogsz
olyat latni, hogy -RC, vagy -BETA, azok mindig el vanna agaztatva belole
mar elobb. Ott valami vagy -CURRENT, vagy -STABLE. Kivetel persze ez
alol is van, de azt most felesleges ide keverni. Lenyeg: nem, az meg nem
5.3-STABLE csak annak latszik, de lehet, hogy mar tobb van benne, mint
ami a RELEASE-ben lesz, hiszen az utobbi fagyasztva van, hogy tesztelni
lehessen.