[BSD] mplayer + EkezetesFelirat

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Okt. 17., V, 14:28:24 CEST

Hali!

On Sat, Oct 16, 2004 at 12:58:19AM +0200, giotto wrote:
> miert nem jeleneik meg neha az mplayerrel nehany ekezetes betu?
> 8859-2-es fontokat szedtem le hozza, de neha megis pont vagy semmi sem jelenuk meg a karakterek helyett...
> a legfurcsabb az, hogy ugyanezek a subok debian alatt tokeletesen megjelentek! mi lehet a gond??

Szerintem a Debian, ha valami kurrensebb verzio, akkor mar Unicode
alapu, es igy elvileg barmilyen karaktert meg tud jeleniteni. A FreeBSD
ezzel szemben meg mindig le van ragadva az ISO-8859-* vilagban, ami
foleg azert gaz, mert pl a windowsos fajlnevek mar unicode-ben vannak
egy ideje, ezert olyan elvezet sambazni ekezetes fajlnevek eseten, ha
ujabbat hasznalsz mint win9x. Unicode locale mar van FreeBSD alatt is,
de pl fontokat nem lattam...

BSD: An Operating System, Not a Religion.