[BSD] load balancing

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
2004. Okt. 15., P, 00:58:55 CEST

Váczi Pál wrote:

> na itt viszont stimmel a repulos pelda...

Stimmel, stimmel, de azert a helyedben belegondolnek, hogy miert nem a
Boeing, hanem a Microsoft vezetosegebol van kb. 3 a vilag kb. 4
leggazdagabb embere kozott. En szemely szerint arra gyanakszom, hogy
valami nem stimmel a szoftverpiacon a befektetett munka es a befolyt
bevetel aranyaval, a tobi iparaghoz viszonyitva.

> azaz az osszes programozonak elete vegeig jol fizetett, biztos allast
> nyujtani? rad fogok szavazni :-)

Pontosan! Az osszes programozo nagyon jol kellene, hogy meg legyen
fizetve*, viszont nem jobban, mint megerdemlik a ruhosek (magamat is
beleertve). Vagyis gennyes gyakorlatnak tartom, hogy bizonyos cegek
egyszer kifejlesztenek valamit, majd a monopol helyzetuket kihasznalva,
zero plusz befektetessel lenyegeben korlatlan plusz bevetelre tesznek
szert. Ez semmikepp nem tukrozi a gazdasagi vagy tarsadalmi
ertekteremtesuk merteket.

* Epp most olvastam egy amcsi NT programozoi ujsagban egy cikket, ahol
azt irtak, hogy "ha csak 30 dolcsit keresel orankent (szent Isten, ugye
nem??)". Ugy veletlenul eszembe jutott, hogy nekem meg itt ebben a
fantasztikus orszagban orulnom kell, ha egy egesz nap megkeresek 50
dollart. Ugyanakkor naluk atszamitva (nem relative!) olcsobban kapnek
tisztesseges kocsit, mint itt.

mortee

--
The two basic principles of Windows system administration:
     * For minor problems, reboot