[BSD] load balancing

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Okt. 14., Cs, 15:19:32 CEST

Hajdú Zoltán wrote:
> artisjus honlapja boncolgatja, hogy bár a dvd-t lemásolhatod magadnak,
> de ha ez a védelem (CCS) felörésével is jár, az már
> jogellenes. A szoftver, mint mondottam más tészta, a papír is, de erre
Király, ide akartam kilyukadni.
Tehát ha a CD-t és DVD-t lemásolom, az megengedett, többek közt ezt is
fizetem az "adathordozó adóban".

Viszont ha másolásvédett, akkor már jogellenes.

Következésképpen ha minden CD és DVD (és egyéb adathordozó, amelyen az
artisjus jogkezelésébe tartozó anyag terjeszthető) másolásvédett lesz,
kezdhetem a próbapert, mert sértik az ártatlanság vélelméhez kapcsolódó
jogaimat, nevezetesen, hogy azért kell fizetnem, mert azt feltételezik
rólam, hogy illegálisan másolok, csak ezt megpróbálták olyan köntösbe
bújtatni, hogy ezért velük szemben ne lehessen pert nyerni.

GRATULÁLOK! :)

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Services Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536