[BSD] load balancing

Nagy, Zoltan A. nyozo at mcse.hu
2004. Okt. 14., Cs, 15:02:40 CEST

Fazekas Mihály wrote:

>Azt meg végképp ne mondja senki, hogy egy adott hálózati eszközön (ha
>nincs benne mozgó alkatrész, akkor) nem tök mind1, hogy 1G vagy 20G
>adat megy keresztül! (igaz, hogy ezt az érvet még csak nagyon ritkán

Hát nem értek ennyire ehhez, de szerintem a "nincs forgalom" és a
"zizegnek a bizek ezerrel"
állapot között a mozgó alkatrészek nélküli világban is van áramfelvételi
kölünbség. ;-) Amikor
nem használt a vonal akkor nem nullák mennek rajta, hanem semmi. :)) Az
persze más lapra
tartozik, hogy valószínűleg a költségek növekedése nem számottevő pl. 1G
és 2G között...
Ha lassabban is mint a mozgó cuccok, de ezek is öregszenek, cserére
szolrulnak, kihal
bennük a memória stb. Bár az is elgondolkoztató, hogy egy 1G-t áteresztő
eszköz nem
biztos átereszt 2G-t is, azaz drágább eleve a bekerülési költsége az
eszköznek.

Nyözö