[OT] vegtelenitett thread Volt: Re: [BSD] load balancing

Marton Kenyeres mkenyeres at konvergencia.hu
2004. Okt. 14., Cs, 14:17:17 CEST

On Thursday 14 October 2004 14:00, Attila Nagy wrote:

> Nincs a leveleződben olyan, hogy "ignore this thread"? :)

Abban amit az asztali gepen hasznalok van. Abban ami a telefonomba van
epitve nincs. Ez nyilvan egyeni szocproblema, valahogy majd csak
megoldom :)

Szeretnem megismetelni, hogy alapvetoen erdekesnek talalom a diskurzust,
ennek ellenere szerintem semmi koze a *BSD-hez, es ezert nem itt van a
helye.

Na abbahagytam a rinyalast,

udv,

m.