[BSD] load balancing

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Okt. 14., Cs, 13:44:27 CEST

Hajdú Zoltán wrote:
> Bár nem vagyok otthon a szerzői jog bugyraiban, de úgy tudom, az is
> magáncélú másolás, ha a haverod audio CD-jét magadnak átírod, vagy ha
> mp3 -at töltsz le és azt írod ki. Ennek az ára a jogdíj, amit a holo
> matrica igazol.
Épp erről van szó. Hogy ők nem azt mondják, hogy az kerül pénzbe, hogy
illegálisan cselekszel, hanem az, hogy *magáncélra másolhatod* és ennek
a jogdíját fizeted ki.

De miért kéne ezért fizetnem? Az, hogy feltételezik, hogy kalózkodok,
sokkal emészthetőbb számomra, de gondolom erről azért álltak le, mert az
alkotmányellenes (jól gondolom?).

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Services Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536