[BSD] load balancing

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Okt. 14., Cs, 12:41:21 CEST

Marton Fabo wrote:
> Bocs, nekem ne gondoljon semmire. Ha azt mondja, hogy korlatlan, akkor
> utana ne magyarazza, hogy "ugy ertettem, hogy igy meg ugy korlatlan
> csak, amugy meg megis korlatos". Majd en is kotok egy olyan
> munkaszerzodest, hogy korlatlan idot toltok a munkaval (biztos lelkesen
> ala fogja irni a megrendelo, ilyen lehetoseget csak a hulye hagyna ki),
> aztan a birosagon azt mondom, hogy "ja ugy ertettem, hogy minden febr.
> 29-en korlatlan idot". Szerinted milyen gyorsan fognak elhajtani a p***aba?
Jó a hasonlat. Hirdesd magad, hogy te korlátlan mennyiségben dolgozol és
rögtön rádtörik az ajtót az érdeklődők. Ezért írnak csak ennyit a
szolgáltatók is. Ha odaírnák, hogy csak február 29-én korlátlan, máris
kevesebb érdeklődő lenne.

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Services Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536