[BSD] load balancing

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Okt. 14., Cs, 11:13:49 CEST

Fazekas Mihály wrote:
> Azért, ha belegondolsz a bíróságokon meg egy csomó per, amiben
> gykorlatilag pont a per tárgyát képező szerződés mindenféle nyelvtani
> boncolgatása zajlik. Ott mindent szabad, ott minden tökéletes (mindez
> megengedett), de itt (máshol) már nem?
> Ha már a jog és a törvényesség védelmére létrehozott intézményben
> (bíróság) így csinálják, akkor milyen alapon kéne "idekint" másképpen
> tenni? (tudom, hogy ez egy kicsit ferdítés, de a lényeg attól még
> szerintem érthető)
Persze, tökéletesen értlek. Én is szeretem a korrekt fogalmazást, de
ugyanakkor meg tudom érteni a szolgáltatót is, aki ha mindig korrektül
fogalmazna, senki nem venne tőle semmit, vagy pedig rámenne a gatyája is
a nyomdaköltségre (merthogy háromszor annyit kellene leírnia, mint most).

> Azt meg végképp ne mondja senki, hogy egy adott hálózati eszközön (ha
> nincs benne mozgó alkatrész, akkor) nem tök mind1, hogy 1G vagy 20G
> adat megy keresztül! (igaz, hogy ezt az érvet még csak nagyon ritkán
> hallottam, de előbb-utóbb ez is terítékre fog kerülni)
Teljesen mindegy a hálózati eszköznek valószínűleg, nem ettől fog
leamortizálódni. Viszont koránt sem mindegy, hogy az az 1 G (bájt
gondolom) egy hét alatt megy át rajta, vagy egy perc alatt.

> Az egész arról szól, hogy előbb-utóbb valamilyen módon még több pénzt
> szedjenek ki a felhasználókból. Az egy ügy, hogy "az üzlet erről
> szól", csak az nem mindegy, hogy ezt milyen módon teszik.
Én azt mondom, hogy addig próbálok óvatosan fogalmazni, amíg nincs saját
tapasztalatom. Az pedig nincs. Neked esetleg van ISP-d és az alapján
nyilatkozol?

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Services Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536