[BSD] load balancing

Péchy pechy at ggg.hu
2004. Okt. 13., Sze, 12:04:46 CEST

Nagy Attila wrote:

> *Szerintem* csak annyi, hogy az õ hálózatát használod, a csomagjai árát
> pedig ahhoz viszonyítva alakítja ki, hogy az infrastruktúra kiépítése
> valahol behozza az árát, ne adj isten profitot is hozzon.
>
> A törvénysértés csak egy "szebb", pórnép számára érthetõbb
> megfogalmazása ennek, a fentit mondani olyan ciki :)
>
> --
> Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
> Free Software Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536
> ISOs: http://www.fsn.hu/?f=download            cell.: +3630 306 6758

Hehe, szegények...  mert ugye tudjuk, a nagy versenyben elmarad a profit néha
csak tudnám, mitõl volt egész nyáron fillérre azonos a matáv és invitel
ajánlata...
még az akciók is !!!  Lehet, hogy nincs is verseny ?
Profit biztos van. És amíg el lehet adni alacsonyabb sávszélt, NEM fognak
növelni. Ez a piac. Semmi köze a legális vagy illegális igenyekhez. IMO :)

Py
--------- következ? rész ---------