[BSD] Sendmail segítség

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Okt. 13., Sze, 11:38:11 CEST

Halihó!

2004. október 13. 11.36 dátummal Marton Fabo ezt írta:
> Szerintem az lehet a baj (bar a sendmailhez konkretan nem ertek), hogy
> hiaba adtal meg smart hostot, ha a gep lokalisan kezbesithetonek tekinti
> a levelet, akkor ezt is fogja tenni - a smart host szerintem csak arra
> jo, hogy ha ki kell kuldenie, akkor nem a cimzett MX-e fele kuldi, hanem
> a megadott hostra.
  Nem tudom... minden levelet ő maga küld ki. Nem adja át a smarthost-nak.
Legalábbis a logból nem ezt láttam.

> Ugyhogy valahogy meg kell neki magyarazni, hogy hiaba azonos a gep sajat
> DNS domainje a cimzettel, megse pakolja le lokalisan. Postfixnel ez kb.
> ugy mukszik, hogy van egy default mydestination parametere, amiben a gep
> sajat domainje is benne van - ezt ki kell venni. Gondolom Sendmailnel is
> valami hasonlo a megoldas.
  Közben meguntam szögelni, feltettem egy postfix-et és belőttem jól. Csak
ágyúval verébre... :/
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/9400-341 -=- ICQ: 49179141