[BSD] load balancing

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Okt. 13., Sze, 11:13:20 CEST

Halihó!

2004. október 13. 11.15 dátummal Fazekas Mihály ezt írta:
> Viszont én másképpen kérdezném meg: hallottál már az "ártatlanság
> vélelme" c. (alkotmányos?) jog(ok)ról?
  Nos... a kettőnek nincs köze egymáshoz. Valamilyen módon minden internet
elérés korlátos. Gyakori az idő, a sáv vagy a méret. Ha én veszek 10 órás
modemes internet elérést, akkor hol sérülnek az ártatlanság vélelme
jellegű jogaim? Nem kényszer, ennyire futja.
  Én az adott szolgáltatót csak az miatt ugatom körbe, mert nem bocsát
rendelkezésre dupla pénzért dupla méretkorlátot.

> Szerintem valahol nem az a baj, hogy korlátozzák, hanem az, hogy
> alapból bűnözőnek néznek!
  Nem azzal indokolják... :/

> És ha valaki nagyon szeret hálózatos játékokkal játszani?
  15G-s forgalom? Milyen játékkal?

> Vagy aki haveroknak/rokonoknak hálózaton keresztül tartja karban a
> gépét? (mint pl. én, csak én nem adsl -en)
  Havi 15G-s forgalommal?
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/9400-341 -=- ICQ: 49179141