[BSD] load balancing

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Okt. 13., Sze, 08:46:10 CEST

Halihó!

2004. október 12. 21.16 dátummal Nagy Attila ezt írta:
> De azt talán te is elismered, hogy nem ez az általános felhasználás.
  :)

> 15 GB egy normális keretek között internetezőnek elég egy hónapban.
  Nekem 200M is elég szokott lenni. Persze, magán felhasználásra. De alig
tudok olyan céges ügymenetet elképzelni, amihez havi többtíz GBájt adat
kell. Egyszer-egyszer igen, de minden hónapban? :)
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/9400-341 -=- ICQ: 49179141