[BSD] load balancing

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
2004. Okt. 12., K, 17:39:02 CEST

attila.rajmund.nohl at ericsson.com wrote:

> Minden nap gyártasz egy Sarge DVD-t.

Kulonben is, a szolgaltato ne csendorkodjon, es ne hivatkozzon arra,
hogy legalisan ugysincs mit ennel tobbet toltogetni egy honapban. Ha
egesz veletlenul a mokus illegalis mozikat toltoget folyamatosan, menjen
a RIAA, vagy az Artisjus, vagy mittumen, es ha van valami alapja ra,
buntesse meg. De mi koze mindehhez az internetszolgaltatonak?

mortee

--
The two basic principles of Windows system administration:
     * For minor problems, reboot