[BSD] Mozilla + Java VM

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Okt. 12., K, 13:40:28 CEST

Peter Czanik wrote:

> Kar. Mert nalam gyorsan (masfel ora alatt) lefordul VmWare-ben is az
> egyetemi munkaalomasomon, mig gyongebb gepen lattam mar egy napos jdk
> forditast is. Ezt nincs mindenkinek lehetosege kivarni. Vmi "kiskapu"
> nincsen veletlenul? Mert warezolni nem szeretek, de megis szivesen
> megosztanam.... Bye,

Nem tudok ilyenrol, igy max annyiban remenykedhetsz, hogy nem buksz le.
Ami azert nem igazan egy golyoallo dolog... sajnos a java korul sok az
ilyenfele nem igazan elegans dolog, amiatt, hogy meg kellett vedeni
attol, hogy mas (pl az MS) "atalakitsa" a sajat szaja ize szerint es
megszuntesse az interoperabilitast. Ezert nem adjak ki nyilt
forraskodban sem, mert a forkoktol felnek. A forras maga nem titok, hisz
abbol forditasz :-)