[BSD] load balancing

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Okt. 12., K, 12:47:27 CEST

Péchy wrote:
> /Magyarország legnagyobb nemzetközi sávszélessége: redundáns 622 Mbps
> (DT irányába), 155 Mbps (USA - NY felé) és 34 Mbps (VIX, Bécs felé)/
> Szóval összesen nics egy Giga nemzetközi forgalomra, túl sok lenne a
> reklamáció .
"Az Interware Rt. fejlesztési tevékenységének eredményeképpen 2004.
június 1-től 86 helyett 155 Mbit / s sávszélességű nemzetközi internet
kapcsolattal áll Ügyfelei rendelkezésére le-, illetve feltöltési irányban."

Az Interware piacvezető hostingban, tehát elméletileg nemzetközi
irányban kifelé meglehetősen terheltek a vonalaik, ami -ha csak nincs
valami shaping- befolyásolni tudja a letöltési sebességet is.

Sajnos magyar viszonylatban a 622 Mbps nemzetközi kapcsolat még mindig
rendkívül nagynak (és gondolom drágának is) számít, de én azt gondolom,
hogy a magyar tartalom erős fejlődésével ez talán egyre kevésbé probléma.

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Services Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536