[BSD] Mozilla + Java VM

Peter Czanik pczanik at fang.fa.gau.hu
2004. Okt. 12., K, 12:34:33 CEST

Hello,

Teubel György wrote:

>Java-t ugy tudsz behozni FreeBSD-n, hogy leforditod
>a ports-bol, ha van eleg eros geped vagy felteszed a linuxos
>jdk-t/jre-t, majd ez utan a linuxpluginwrapper csomagot.

Nekem eleg eros gepem van, es most forditottam 5.3-beta7-hez. Gond
nelkul mukodik a frissen forditott mozillaval. Szivesen kozkincse
teszem, de csak akkor, ha vki megerositi, hogy nem lesznek ebbol jogi
problemaim. Legalabbis olyasmi van a /usr/ports/LEGAL-ban, hogy:
j2sdk-1_4_2-bin-scsl.*  ports/java/jdk14        Redistribution of
pre-compiled

binaries is not permitted
Bye,
Peter