[BSD] load balancing

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Okt. 12., K, 12:32:21 CEST

LiRul wrote:
> Valo igaz, hogy bongeszgetve a kulfoldi arlistakat es csomagokat, nagyon
> sok helyen ez a default, hogy van havi letoltesi limit. Felek, hogy at
> fogjuk venni ezt a szabalyozast. Eleg ha csak az axelero megteszi, utana
> mar mindenki kovetni fogja IMHO. De ne legyen igazam.
Szintén csak spekulálok, de ha a UPC-nél van, szerintem pont azzal
lehetne megfogni a potenciális vevőket, hogy ADSL-nél nincs.

Mellesleg az Axelerónak van a hazai ISP-k közül a legnagyobb külföldi
sávszélessége (meg persze a legtöbb ügyfele is, úgyhogy lehet, hogy ez
per ügyfél kisebb a többinél :), tehát csak ezért nem biztos, hogy
bevezetnék.

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Services Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536