[BSD] load balancing

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2004. Okt. 12., K, 10:04:53 CEST

On Mon, 11 Oct 2004, Adam Szilveszter wrote:

> Annal is inkabb, mert az emberek szeretik elfeledni, hogy nemet testvereknel
> az az ar, ami a szolgaltato reklamjaban szerepel, nem egyenlo azzal, amit
> osszesen fizetned kell. Ott a dij ugy all ossze, hogy fizetsz a vonalert
> (mint nalunk), fizetsz a szolgaltatonak az Internet hozzaferesert (ez az a
> bizonyos 25 euro) ES fizetsz a telekomnak azert, hogy egyaltalan van ADSL-ed,
> amit, mint irtam elvileg nem csak neteleresere lehet hasznalni, es amit attol
> fuggetlenul kell fizetni, hogy hany szolgaltatoval vagy kapcsolatban. Minden
> [...]

No azert nem eszik olyan foron a kasat. Egy Anglia szolgaltato nem akcios
arai (igaz nem ADSL hanem kabelTV-s halozattal):
300 Kb/s: 18 GBP ~ 6500 Ft
750 Kb/s: 25 GBP ~ 8500 Ft
1.5 Mb/s: 38 GBP ~ 13500 Ft

Ehhez jon a telefonalas lehetosege
un. 3-2-1 semaban: 9.5 GBP ~ 3400 Ft, amiben
Nagy-Britannian belul nappal: 3p ~ 10.7 Ft
Nagy-Britannian belul este: 2p ~ 7.10 Ft
Nagy-Britannian belul hetvegen: 1p ~ 3.6 Ft
Halozaton belul este es hetvegen: 0p ~ 0 Ft

Nagy-Britannian belul eleg jo lefedettsege van a szolgaltatonak igy eleg
jo az eselye hogy olcson telefonal az ember.

Tehat van meg hova fejlodnie a magyar tavkozlesnek!

Udv:
 	Mohacsi Janos