[BSD] jail update

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Okt. 12., K, 09:57:41 CEST

Papp Tamas wrote:
> En ha jol ertettem, arrol beszeltek, hogy a futtathato allomanyokat
> akarjak mountolni.
Értettem a problémát, csak leírtam a tapasztalataimat.

> Nekem 5.1-ben meg lockolt nullfs-essel, 5.2 ota viszont tokeletesen
> mukodik, igaz nem tul nagy terhelessel, de jelen esetben az azt
> hiszem, nem olyan erosen befolyasolo tenyezo.
nullfs-t rendszeresen használok port fordításra jailben (mount_nullfs
/usr/ports /data/jail1/usr/ports) és eddig nem volt miatta probléma.

Próba szerencse, viszont a FreeBSD és nullfs, unionfs eddig sohasem volt
nyerő konstelláció, ezen lehet, hogy az SMP-újraírás csak rontott...

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Services Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536