[BSD] load balancing

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Okt. 12., K, 09:04:06 CEST

Administrator/Mentat%MENTAT at mentat.hu wrote:
> Homályosítson fel valaki, ha rosszul tudnám, de minta régen azt adta
> volna a Fatáv, amit odakint a nagytestvér levetett.
Inkább úgy fogalmaznék, hogy a technológiai újdonságokat nálunk
óvatosabban és drágábban vezették be mindig is. :)

> Mellesleg, ha jól rémlik az ADSL downstream 8Mbit/s.
Nekem is ez volt a fejemben, de most mindenhol 6 Megát találtam.

> Felette volt vmi VDSL nevű örület ami kb. 50Mbit/s-el muzsikált, de
> rövidebb távolságon.
Sőt, ha a Hytas-körzeteket nézzük Budapesten (III, VIII, XIII kerület
leginkább), ott akár Fast Ethernetet is kaphatnál otthonra. Csak ez
ugyebár nálunk nem kifizetődő...

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Services Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536