[BSD] load balancing

LiRul lirul at hixsplit.hu
2004. Okt. 11., H, 23:44:24 CEST

On Mon, Oct 11, 2004 at 02:21:59PM +0200, Attila Nagy wrote:
> Nem húzhatja sokáig, ha megnézed a kábel TV-sek eléggé ráerősítettek,

Errol esetleg vmi RTFM? En axelero oldalat neztem (mivel nekem ott van
kabelnetes elofizetesem), es ott meg ki is volt irva, hogy kozel s tavol
nem lesz egyhamar 512/128-nal gyorsabb kabelnet csomagjuk. A tvnet ha
jol latom Bp-en mar csak egyetlen egy keruletben szolgaltat cablenetet,
naluk mondjuk lattam 768/256-os csomagot is. A chellot meg had ne
emlitsem a maga nevetseges letoltesi havi limitjevel...

--
  LiRul                            http://www.hixsplit.hu/
  Un*x + HIX = hixsplit   Lehet, de nem erdemes nelkule...